Pet direkt d.o.o. Pet direkt d.o.o. Pet direkt d.o.o. Pet direkt d.o.o.

Opći uvjeti poslovanja

 

Poštovani kupci,

ljubazno Vas molimo da kao korisnici pažljivo pročitate Opće uvjete i pravila poslovanja. Prihvaćanjem Općih uvjeta podrazumijevamo da ste se s njima upoznali, razumjeli ih i usuglasili te da iste prihvaćate. Ako niste suglasni s Općim uvjetima i pravilima poslovanja mrežne trgovine www.petdirekt.hr, ljubazno Vas molimo da istu ne koristite za kupovinu. Predugovorne obavijesti čine sastavni dio Općih uvjeta poslovanja.

Mrežne stranice www.petdirekt.hr koristite na vlastitu odgovornost.

Ni u jednom trenutku ne jamčimo da korištenje mrežne stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.

Općim uvjetima poslovanja uređujemo način i uvjete poslovanja i kupoprodaje na daljinu preko mrežne trgovine www.petdirekt.hr, postupak naručivanja, načine plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda te međusobne odnose i obveze Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj je Pet direkt d. o. o. (u daljnjem tekstu Prodavatelj).

Predugovornim obavijestima omogućujemo Kupcu da prije sklapanja Ugovora o kupoprodaji na daljinu bude na razumljiv i jasan način obaviješten o nizu okolnosti značajnih za zaključivanje, izvršavanje i raskid Ugovora koji se odnosi na obje stranke u kupoprodaji, Prodavatelja i Kupca.

Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti čine sastavni dio Ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu, zajedno s cijenom i specifikacijama kupljenog proizvoda. Stoga će sklapanje Ugovora o kupoprodaji i narudžba biti mogući tek nakon što Kupac potvrdi da je s njima suglasan.

Zadržavamo svako pravo izmjena Općih uvjeta poslovanja i predugovornih obavijesti u svako vrijeme, a navedene izmjene stupaju na snagu nakon njihove objave na našim mrežnim stranicama. Iz ovog razloga Vam predlažemo da se prije svakog korištenja naše mrežne stranice u svrhu ostvarivanja kupovine detaljno upoznate s Općim uvjetima i pravilima poslovanja. Ukoliko mrežnu stranicu nastavite koristiti nakon šta su na njoj objavljeni izmijenjeni Opći uvjeti i pravila poslovanja, smatrat ćemo da ste suglasni s novim Općim uvjetima i pravilima poslovanja. Ako niste suglasni s Općim uvjetima i pravilima poslovanja mrežne trgovine www.petdirekt.hr, ljubazno Vas molimo da je ne koristite za kupovinu.

Korištenjem mrežne trgovine www.petdirekt.hr obvezujete se poštivati ove Opće uvjete i pravila poslovanja. Njihovim korištenjem smatramo da ste kao Kupac upoznati s njima te da iste razumijete i prihvaćate. Oni čine  sastavni dio Ugovora o kupoprodaji na daljinu te se isti primjenjuju na prava i obveze Prodavatelja i Kupca u odnosu na sklopljeni Ugovor.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Uvjete korištenja, možete nas kontaktirati  putem elektroničke pošte na adresu: info@petdirekt.hr.

 

OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU

Naziv: Pet direkt d. o. o. za trgovinu i usluge

Sjedište: Gustelnička 9, 10000 Zagreb

Broj sudskog registra: Tt-16/19820-2, upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu

OIB: 73626553964

MBS: 080808507

Porezni broj: VAT: HR73626553964

Poslovna banka: Zagrebačka banka

IBAN: HR5523600001102300978

Osobe ovlaštene za zastupanje: Nikola Pohovski, univ. mag. med. vet., Natalija Pohovski, univ. mag. med. vet.

Telefonski broj: 098 798 815

Adresa elektroničke pošte: info@petdirekt.hr

KONTAKT

Pet direkt d. o. o.

Gustelnička 9, 10 000 Zagreb

Telefonski broj: 098 798 815

Adresa elektroničke pošte: info@petdirekt.hr

 

Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost da izvrši narudžbu preko mrežne trgovine www.petdirekt.hr i isplati kupoprodajnu cijenu narudžbe.

Potrošač je, u svojstvu Kupca, svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje poslovne, trgovačke, obrtničke ili profesionalne djelatnosti. Potrošač, u svojstvu Kupca, sklapa Ugovor o kupoprodaji s Prodavateljem.

Odgovornost za potpunost i točnost navedenih podataka prilikom naručivanja i/ili registracije snosi Kupac.

Službeni jezik za sklapanje Ugovora o kupoprodaji je službeni jezik Republike Hrvatske.

Sadržaj mrežne trgovine www.petdirekt.hr dostupan je na hrvatskom jeziku.

Sklapanje Ugovora o kupoprodaji putem mrežne trgovine www.petdirekt.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir načela i odredbe uredaba i direktiva Europske unije.

Ugovor na daljinu predstavlja ugovor sklopljen između Prodavatelja i Kupca unutar organiziranog sustava prodaje, a bez istodobne fizičke prisutnosti Prodavatelja i Kupca na jednom mjestu, pri čemu se do trenutka sklapanja Ugovora i za sklapanje Ugovora koristi isključivo jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije predstavljaju sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti Prodavatelja i Kupca mogu koristiti za sklapanje Ugovora na daljinu, kao što su elektronički mediji (elektronička pošta i/ili internet).

Maloprodajna je cijena konačna cijena u službenoj valuti Republike Hrvatske za pojedini proizvod, a koja uključuje PDV.

Prodavatelj može raskinuti Ugovor o kupoprodaji ako Kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka njezina primitka, izuzev u slučaju kada je Kupac kao način plaćanja odabrao plaćanje po primitku pošiljke.

Isporučitelj naručenih proizvoda je Pet direkt d. o. o.

Kupac Pravna osoba podliježe primjeni važećeg Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini te se na njega ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.

 

AUTORSKA PRAVA

Sadržaj mrežne stranice www.petdirekt.hr zaštićen je autorskim pravima Pet direkta d. o. o. ili je ustupljen Pet direktu d. o. o. od strane trećih osoba na korištenje. Nije dopušteno umnažati i kopirati sadržaj mrežne stranice ili mrežne trgovine bez njegova odobrenja. U slučaju nezakonitih radnji Pet direkt d. o. o ne odgovara za ikakvu izravnu ili neizravnu, slučajnu, nematerijalnu ili materijalnu štetu, gubitke ili troškove nastale nezakonitim postupanjem pojedinaca ili trećih osoba. Pet direkt d. o. o. ne odgovara za sigurnost poslanih elektroničkih poruka koje mogu biti podložne neovlaštenom pristupu trećih osoba.

Sve slike i video materijal nalaze se u vlasništvu i/ili su ustupljene tvrtki Pet direkt d. o. o. na korištenje te se strogo zabranjuje njihovo kopiranje i umnažanje ili prosljeđivanje trećim osobama. Strogo je zabranjeno kopirati i koristiti logotip tvrtke Pet direkt d. o. o. u privatne ili poslovne svrhe te ga prosljeđivati trećim osobama. Sav materijal služi u promidžbene, uredničke i informativne svrhe te za objavljivanje u novinama, časopisima i elektroničkim medijima.

CIJENE

Maloprodajna je cijena proizvoda istaknuta uz svaki proizvod te je izražena u službenoj valuti Republike Hrvatske (€) i uključuje PDV. Cijene su podložne izmjenama sukladno izmjenama cijena na tržištu. Zadržavamo svako pravo izmjene cijena bez prethodne najave sukladno izmjenama istih na tržištu. Istaknute cijene proizvoda ne sadrže cijenu troškova prijevoza i dostave koji se obračunavaju dodatno ako je iznos narudžbe manji od 33,182 €. Za narudžbe u iznosu većem od 33,182 € dostava je besplatna.

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Glavna obilježja proizvoda nastojimo prikazati opisno i uz pomoć fotografija te na taj način Kupcu što vjernije približiti proizvod. Glavna su obilježja iskazana uz svaki proizvod na mrežnim stranicama www.petdirekt.hr, kao i njegova maloprodajna cijena iskazana u službenoj valuti Republike Hrvatske (€), uključujući PDV. Proizvodi su prikazani fotografijama i tekstualno opisani kroz glavne značajke i sastav proizvoda. Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Uz svaki proizvod na mrežnoj trgovini www.petdirekt.hr prilažemo njegov opis i fotografiju, no unatoč tomu, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka i identičnost isporučenog proizvoda s prikazom na fotografijama. U slučaju minimalnog nepodudaranja između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda, izuzev sastava ako se radi o hrani za životinje, smatramo da se ne radi o nedostatku proizvoda. Ako se radi o hrani za kućne ljubimce, imajte na umu različitosti percepcije što se tiče boje i mirisa same hrane. Ako je Vaša percepcija očekivanog mirisa i boje hrane različita, to ne znači da, ako je proizvod organoleptički i higijenski ispravan, on ima nedostatak.

NAČIN PLAĆANJA

Plaćanje odabranih proizvoda na mrežnoj trgovini www.petdirekt.hr moguće je izvršiti na sljedeće načine:

  • gotovinom po primitku narudžbe (plaćanje pouzećem) - plaćanje iznosa narudžbe gotovinom prilikom preuzimanja narudžbe na navedenoj adresi
  • kreditnom ili debitnom karticom prilikom preuzimanja narudžbe - plaćanje iznosa narudžbe kreditnom ili debitnom karticom prilikom preuzimanja narudžbe na navedenoj adresi
  • plaćanje kreditnom ili debitnom karticom jednokratno - plaćanje izravno putem interneta korištenjem servisa za plaćanje bankovnim karticama: Visa, Diners, Mastercard, Maestro

Više pročitajte na: www.hrvatskitelekom.hr/poslovni/ict/poslovna-rjesenja/web-shop

PayWay

  • općom uplatnicom/virmanom
  • plaćanje pomoću predračuna - uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili putem banke, pošte, FINE i sl. Po zaprimljenoj uplati, tj. kada ista bude vidljiva na našem računu, obradit ćemo Vašu narudžbu. Proizvod će Vam biti dostavljen u najkraćem roku nakon vidljive uplate. Ako ste kao način plaćanja odabrali ovaj način, molimo Vas da nam putem elektroničke pošte pošaljete potvrdu o plaćanju.

Uplate izvršene putem e-bankinga (internet bankarstva) postaju važeće u trenutku kada sredstva budu vidljiva na našem računu. Do tada zadržavamo pravo ne poslati narudžbu i ne podliježemo reklamacijama vezanim uz narudžbu.

Kupovina na rate nije dostupna.

IZJAVA O SIGURNOSTI PRILIKOM PLAĆANJA BANKOVNIM KARTICAMA

U našoj mrežnoj trgovini koristimo T-Com PayWay sustav za plaćanje bankovnim karticama. Za siguran prihvat platnih kartica putem interneta T-Com PayWay primjenjuje najmodernije standarde i sustav u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem vatrozida (firewalla). Platni se podatci prosljeđuju šifrirano od web preglednika Kupca do banke koja je izdala karticu.

PREDAUTORIZACIJA PLAĆANJA

Prilikom korištenja kreditnih ili debitnih kartica svaka se transakcija prvo prosljeđuje na predautorizaciju banci koja je izdala karticu, prilikom čega banka sama rezervira iznos na računu Kupca. Konačna se autorizacija, odnosno plaćanje, odvija tek u trenutku slanja narudžbe. Ako Vam nismo u mogućnost isporučiti naručeni proizvod u definiranom roku ili neki od proizvoda unutar narudžbe nedostaje/nije više dostupan (proizvoda nema na zalihi, nije dostupan kod dobavljača), o tome ćemo Vas dodatno obavijestiti telefonom ili e-mailom, a Vi kao Kupac možete odlučiti želite li prihvatiti dulji rok isporuke ili odustati od narudžbe. U slučaju odustajanja od narudžbe banka će rezervirani iznos na Vašoj kartici stornirati i vratiti Vam ga.

Prema zakonu o PDV-u Prodavatelj je dužan izdati račun prilikom kupovine, a Kupac ga je dužan uzeti te ga pokazati na zahtjev ovlaštene osobe. Neizdavanje i neuzimanje računa kažnjivo je po zakonu.

Sve su cijene prikazane na web stranici izražene u eurima s uračunatim PDV-om.

REGISTRACIJA

Kupovinu možete izvršiti na mrežnim stranicama www.petdirekt.hr u svako vrijeme jer je naša trgovina otvorena 24/7, a nakon obavljene registracije u sustav korisnika ili jednostavno kupovinom kao Kupac gost. Ako kupujete kao Kupac gost, potrebno je prilikom prvog koraka na izlazu ostaviti važeću e-mail adresu kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Radi korištenja drugih pogodnosti koje Vam nudimo potrebno je izvršiti online registraciju. Pet direkt d. o. o. obvezuje se da će prikupljene podatke, Vaše ime i prezime, adresu, broj telefona i e-mail adresu koristiti isključivo u svrhu ispunjavanja uvjeta sadržanih unutar sklopljenog Ugovora o kupoprodaji. U slučaju promjene osobnih podataka, Kupac to može učiniti sam na svom korisničkom profilu kako bi se izbjegle pogreške prilikom dostave. Za nepotpune i netočne registracije ne odgovaramo.

POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Ugovor o kupoprodaji koji sklapaju Prodavatelji i Kupac je jednokratan te isti prestaje važiti predajom proizvoda u posjed Kupcu.

Prodavatelj se obvezuje predati Kupcu stvar u vlasništvo, a Kupac se obvezuje platiti mu cijenu sukladno čl. 376. Zakona o obveznim odnosima (NN 126/21).

Ugovor na daljinu je ugovor sklopljen između Prodavatelja i Kupca u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge, a bez istodobne fizičke prisutnosti Prodavatelja i Kupca na jednom mjestu, pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora i za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Prilikom izrade narudžbe Kupac je dužan upisati sve osnovne podatke koji se od njega traže. Odgovornost za potpunost i točnost navedenih podataka prilikom naručivanja i/ili registracije snosi sam Kupac. Kako bi kupovinu mogli završiti i ostvariti, potrebna je potvrda Kupca da se prethodno upoznao, razumio, usuglasio i da prihvaća Uvjete korištenja te da je napravio narudžbu s obvezom plaćanja. Ako s istima Kupac nije suglasan, kupovinu na našoj mrežnoj trgovini nije moguće ostvariti.

Kupovinu je proizvoda u našoj mrežnoj trgovini moguće izvršiti samo ako imate poslovnu sposobnost, točnije, ako ste stariji od 18 godina. Kupovinu proizvoda u ime i na račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Narudžba se smatra zaprimljenom kada Pet direkt d. o. o. elektroničkim putem zaprimi narudžbu. Kupac će elektroničkim putem biti obaviješten o primitku narudžbe i o slanju iste. Ako nismo u mogućnost isporučiti neki od naručenih proizvoda, obavijestit ćemo Vas o tome pravovremeno putem elektroničke poruke. Ako se Vaša narudžba sastoji od nekoliko različitih proizvoda, te jedan ili više njih nismo u mogućnosti isporučiti, također ćemo Vas o tome obavijestiti te Vam poslati u narudžbi one proizvode koji su trenutno dostupni, a iznos Vaše narudžbe umanjit ćemo za iznos proizvoda koji nedostaje/nedostaju. Zadržavamo svako pravo odbaciti i/ili ne isporučiti narudžbu ako ustanovimo da je došlo do zlouporabe internet sustava ili ako su podatci netočni i/ili nepotpuni. Zadržavamo svako pravo da u bilo kojem trenutku neki proizvod nemamo na stanju i da ga nismo u mogućnosti isporučiti bez obzira što je navedeno da ga na zalihama ima jer se ažuriranje zaliha vrši svakih 36 sati.

POSTUPAK KUPOVINE

Svoju kupovinu možete obaviti u nekoliko jednostavnih koraka na mrežnoj trgovini www.petdirekt.hr prilikom čega se trudimo pojednostaviti i približiti sučelje te isto učiniti što razumljivijim krajnjem korisniku/Kupcu.

Kupovinu dostupnih proizvoda možete obaviti pritiskom miša na ikonu „Dodaj u košaricu“. Uz svaki proizvod dostupna je njegova fotografija i opis, stoga Vas molimo da se prije kupovine detaljno upoznate s proizvodom kako biste mogli samostalno donijeti odluku odgovara li Vam isti ili ne.

Narudžba proizvoda se obavlja dodavanjem proizvoda u košaricu. Dodavanje odabranog proizvoda u košaricu ne znači ujedno i njegovu rezervaciju, naručivanje i kupnju. Proizvode možete nastaviti dodavati odabirom opcije „Nastavite s kupovinom“, možete izvršiti pregled košarice odabirom opcije „Pregled košarice“ ili završiti postupak odabira proizvoda odabirom opcije „Završi narudžbu“. Kada ste završili postupak odabira proizvoda, odabir opcije „Završi narudžbu“ preusmjerit će Vas na stranicu gdje možete odabrati način plaćanja, dostave, unijeti kupone ako su Vam dostupni ili bodovima iz Programa vjernosti umanjiti iznos narudžbe. Odabirom opcije „Ažurirajte košaricu“ ili „Ispraznite košaricu“ Kupac može izmijeniti sadržaj košarice.

Kupovinu nije moguće ostvariti bez označavanja opcije „Prihvaćam uvjete korištenja“ i „Narudžba s obvezom plaćanja“. Označavanjem tih opcija Kupac potvrđuje da se slaže s Uvjetima korištenja i da je iste samostalno pročitao i razumio.

Kada se Kupac složi s Uvjetima korištenja i kupnjom proizvoda koji se nalaze u košarici, može odabrati opciju „Plati“.

Nakon što Kupac izvrši narudžbu, Prodavatelj će putem elektroničke pošte na navedenu adresu/adresu s koje je narudžba napravljena poslati Kupcu Uvjete poslovanja, potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru, potvrdu narudžbe i njezin broj čime se potvrđuje da je narudžba zaprimljena i u postupku obrade. Narudžbe zaprimljene petkom iza 10 h ući će u postupak obrade sljedeći radni dan (npr. u ponedjeljak). Isto se odnosi i za narudžbe zaprimljene neradnim danima (subota, nedjelja, blagdani i državni praznici).

U slučaju da Kupac ne primi naručene proizvode u dogovorenom vremenskom periodu, dužan nas je o tome obavijestiti na adresu elektroničke pošte info@petdirekt.hr.

PROGRAM VJERNOSTI

PD PROGRAM VJERNOSTI je program vjernosti nagrađivanja naših kupaca unutar kojega prilikom svake redovite kupovine možete sakupljati bodove i pomoću istih ostvariti popuste.

Članovi PD Programa vjernosti ostvaruju povoljnije uvjete kupovine kao i brojne mogućnosti sudjelovanja u akcijama iz Programa vjernosti koje su namijenjene samo članovima PD Programa vjernosti.

Nagrađivanje iz sustava Programa vjernosti sastoji se u mogućnosti sakupljanja bodova koji se mogu zamijeniti za popust prilikom buduće redovite kupovine, posebnih pogodnosti iz Programa vjernosti te preuzimanja kupona za ostvarivanje popusta.

Kako bi mogli postati članom PD Programa vjernosti potrebno je slijedeće:

  1. Registrirati korisnički račun
  2. Dati svoj pristanak da želite postati članom PD Programa vjernosti

Ukoliko već imate registriran svoj korisnički račun, tada je samo potrebno dati pristanak da želite postati članom PD Programa vjernosti.

Ukoliko još nemate registriran svoj korisnički račun, a želite postati članom PD Programa vjernosti, tada je potrebno napraviti registraciju korisničkog računa, a što možete napraviti tako da dodate oznaku kako želite postati članom PD Programa vjernosti. Dodavanjem oznake, ista će Vas preusmjeriti do postupka izrade korisničkog računa.

Nakon registracije korisničkog računa i učlanjenja u PD Program vjernosti prilikom svake redovite kupovine možete sakupljati bodove u omjeru 1€ - 1 BOD

Kako bi ostvarili popust iz Programa vjernosti u iznosu od 10% na ukupan iznos redovite kupovine potrebno je sakupiti 150 bodova.

Primjerice, prilikom današnje kupovine iznos Vaše ukupne narudžbe iznosi 55,08€. Za ovu kupovinu na Vaš korisnički račun biti će dodano 55 bodova. Bodovi na Vašem korisničkom računu biti će vidjivi tek po završetku obrade vaše narudžbe. Na ovaj način možete sakupljati bodove do bodovnog praga od 150 bodova. Nakon što sakupite 150 bodova, odnosno pređete navedeni prag na vaš e-mail račun stići će kod za popust od 10% koji možete iskoristiti kod sljedeće narudžbe na web shopu.

Ukoliko imate sakupljeno primjerice 155,02 boda, tada će se iskoristiti samo 150 bodova od ukupno sakupljenog broja bodova dok će ostatak od 5 bodova ostati na Vašem korisničkom računu i njih možete koristiti za daljnje sakupljanje bodova.

VAŽNA NAPOMENA:

  1. Popust iz Programa vjerosti moguće je ostvariti samo prilikom redovite kupovine
  2. Redovita kupovina je svaka kupovina koja ne uključuje popust ostvaren korištenjem bodova iz Programa vjernosti
  3. Popust iz Programa vjernosti ne može se koristiti na već snižene proizvode i proizvode na akciji/promociji
  4. Istovremeno korištenje bodova iz Programa vjernosti i drugih kupona nije moguće
  5. Popust ostvaren korištenjem bodova iz Programa vjernosti ne zbraja se sa drugim popustima/kuponima
  6. Bodovi iz Programa vjernosti sakupljeni tijekom vremena (npr.kroz period od 6 ili 12 mjeseci) nisu vremenski ograničeni i prenose se u narednu godinu

Sve pojedinosti o bodovima iz Programa vjernosti i stanje bodova možete u svakom trenutku provjeriti unutar svog korisničkog računa

POSEBNI OBLICI PRODAJE

Pet direkt d. o. o. će periodično, po svojoj odluci, stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju, odnosno organizirati posebne oblike prodaje drugih naziva. Proizvodi unutar posebnog oblika prodaje bit će dostupni svim Kupcima ili Kupcima točno određene, posebno navedene skupine. Uvjeti posebnih oblika prodaje bit će posebno opisani. Nakon završetka roka posebnih oblika prodaje Pet direkt d. o. o. neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na posebni oblik prodaje kojem je istekao rok.

NAČIN ISPORUKE NARUDŽBE

Naručene proizvode isporučujemo putem GLS General Logistic Systems Croatia za područje cijele Hrvatske, Overseas Trade Co. Ltd d. o. o. i DPD Croatia. Za isporuku na otoke, molimo Vas da prethodno provjerite raspored dostave koja je navedena u priloženoj poveznici: Classification (gls-group.com).

Dostava na otoke može biti naplaćena sukladno dodatnim troškovima isporuke na otoke, a prema važećem cjeniku dostavnih službi. Iznos dostave može varirati sukladno tržišnom kretanju cijena dobivenih od strane dostavnih službi.

Rok isporuke narudžbe od trenutka njezina zaprimanja iznosi 1-5 radnih dana, ne uključujući vikend (subota, nedjelja) i neradne dane (državni praznici i blagdani).

Sve naručene proizvode nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to neće biti moguće, zadržat ćemo pravo isporuke u više pošiljki. Dostava se obavlja do ulaza u stambeni objekt željene adrese.

U slučaju kada Kupac iz nekog razloga ne preuzme naručenu pošiljku te se ista vrati Prodavatelju, Prodavatelj neće ponoviti dostavu.

TROŠKOVI DOSTAVE

Trošak dostave za sve narudžbe u iznosu koji je manji ili jednak iznosu od 33,182 € iznosi 4,645 €. Trošak dostave snosi Kupac. Trošak dostave za narudžbe u iznosu većem od 33,182 € snosi Prodavatelj.

Na proizvode koji podliježu posebnim uvjetima dostave primjenjuje se poseban cjenik dostave. Takvi proizvodi posebno su označeni.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je sam naznačio, Kupac je dužan sam snositi trošak ponovljene dostave na istu ili drugu adresu.

PREUZIMANJE POŠILJKE

Kupac je dužan pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem u svrhu izbjegavanja naknadne reklamacije zbog mogućnosti eventualnih oštećenja pošiljke nastalih prilikom dostave. U slučaju oštećenja pošiljke ili umanjenja njenog sadržaja, Kupac ili treća osoba koja preuzima pošiljku mora podnijeti prigovor odmah pri uručenju pošiljke. Iznimno od ovoga, prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke moguće je podnijeti nakon uručenja pošiljke samo i izričito ako Kupac priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nije nastalo nakon uručenja pošiljke.

U slučajevima kada neki proizvod nije dostupan te ga nismo u mogućnosti isporučiti, Kupca ćemo pravodobno obavijestiti o tome. Kupac u ovom slučaju može odustati od narudžbe ili pričekati dok proizvod ne postane ponovno dostupan. Ako nismo u mogućnost isporučiti naručeni proizvod u ugovorenom roku, Kupca ćemo o tome obavijestiti, a on nam je dužan dati naknadni razumni rok za ispunjenje uvjeta iz Ugovora o kupoprodaji.

Ako Kupac odbije preuzeti proizvod koji je naručio od Prodavatelja, a bez valjanog razloga ili ga uopće ne preuzme, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije i transporta.

Prodavatelj nije odgovoran u slučaju da Kupac nije ispravno unio adresu dostave te iz tog razloga narudžba nije isporučena na željenu adresu. Prodavatelj nije odgovoran ako Kupac nije zaprimio obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki e-mail servisa Kupca.

U slučaju da Kupac nije prisutan na adresi navedenoj za dostavu, odgovornost je Kupca preuzeti narudžbu u poslovnici dostavne službe u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba, odnosno dogovoriti novu dostavu ako angažirana dostavna služba omogućava takav izbor.

U slučaju kada Kupac iz nekog razloga ne preuzme naručenu pošiljku te se ista vrati Prodavatelju, Prodavatelj neće ponoviti dostavu.

Ako narudžba ne stigne u roku od 3 radna dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena, dužnost je Kupca kontaktirati angažiranu dostavnu službu i provjeriti gdje je pošiljka.

PISANI PRIGOVOR

Svoj pisani prigovor Kupac može podnijeti u pisanom obliku na adresu našeg sjedišta ili adresu elektroničke pošte, a mi ćemo ga bez odgode zaprimiti. Odgovor na prigovor Kupca poslat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora te se u njemu jasno izjasniti prihvaćamo li opravdanost prigovora Kupca.

KONTAKT:

Adresa sjedišta: Pet direkt d. o. o. Gustelnička 9, 10 000 Zagreb

Adresa elektroničke pošte: info@petdirekt.hr.

PRELAZAK RIZIKA KOD UGOVORA O KUPOPRODAJI

Kod sklopljenog Ugovora o kupoprodaji rizik slučajne propasti ili oštećenja prelazi na Kupca u trenutku kada je njemu ili osobi koju je on naveo, a koja nije prijevoznik, roba predana u posjed. Ako je prijevoznik bio izabran na prijedlog Kupca, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na Kupca u trenutku kada roba bude predana u posjed prijevozniku.

PRAVO NA JEDOSTRANI RASKID UGOVORA

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupoprodaji, i to najkasnije u roku od 14 dana. Rok započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet Ugovora predana u posjed.

Da bi Kupac ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora mora nas obavijestiti prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom putem koje izražava svoju volju da raskine Ugovor o kupoprodaji. Takva izjava, koja sadrži i osobne podatke Kupca, mora biti upućena u pisanom obliku poštom ili elektroničkom poštom, a Kupac se može koristiti i obrascem za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na poveznici. Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu Ugovora Prodavatelj će dostaviti Kupcu bez odgađanja. Nakon primitka obavijesti o pravu na jednostrani raskid Ugovora, to isto pravo prestaje po isteku 14 dana od dana kada je Kupac primio tu istu obavijest.

Kupac je sukladno čl. 81., st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), dužan dokazati da je svoje pravo o jednostranom raskidu ugovora ostvario u skladu s odredbama ovog Zakona.

Robu koju namjerava vratiti u roku od 14 dana Kupac ne smije nositi, prepravljati, koristiti, skinuti zaštitne folije, niti smije poduzimati ikakve druge radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici Prodavatelja, kao ni one kojima bi umanjio vrijednost robe. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom Prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinačnog slučaja.

Ako je jednom narudžbom naručeno više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno, ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.

Iskoristi li Kupac svoje pravo na jednostrani raskid Ugovora a sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), strane nisu dužne ispuniti svoje obveze iz Ugovora.

U slučaju raskida Ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju Ugovora, a u skladu s odredbama primjenjivog Zakona. Kupac je dužan robu vratiti na adresu ureda Prodavatelja.

Prodavatelj mora izvršiti povrat uplaćenih sredstava tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno tek nakon što mu Kupac dostavi dokaz da je robu poslao natrag na adresu Prodavatelja. Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat Potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio Prodavatelj.

Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio Kupac prilikom plaćanja, osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da Kupac ne bude obavezan platiti ikakve dodatne troškove za takav povrat.

OBVEZE KUPCA U SLUČAJU JEDNOSTRANOG RASKIDA UGOVORA

Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine Ugovor.

Sve izravne troškove povrata proizvoda Kupac je dužan snositi sam.

Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je nastalo kao rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, funkcionalnosti i obilježja proizvoda. Kako bi Kupac utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnost robe isti može postupati s robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama Prodavatelja. Robu koju namjerava vratiti u roku od 14 dana Kupac ne smije nositi, prepravljati, koristiti, skinuti zaštitne folije, niti smije poduzimati ikakve druge radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici Prodavatelja, kao ni one kojima bi umanjio vrijednost robe. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom Prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinačnog slučaja.

ISKLJUČENJE PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Prava se na jednostrani raskid Ugovora isključuju u sljedećim slučajevima, tj. kada je:

  • u potpunosti ispunjen Ugovor o uslugama za koji Kupac preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  • predmet Ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
  • predmet Ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu
  • predmet Ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  • predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razlog nije pogodna za vraćanje, ako je ista bila otpečaćena nakon dostave
  • predmet ugovora roba koja je nakon dostave, a zbog svoje prirode, nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.

ODGOVORNOST KUPCA ZA UMANJENJE VRIJEDNOSTI ROBE

U skladu s čl. 77., st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je nastalo kao rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivane prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se dijelovi koji nedostaju ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio obvezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenog novca.

Ako Kupac vrati proizvod s manjim oštećenjima, bez originalne ambalaže, i/ili sa znakovima korištenja pozivajući se na odredbe o jednostranom raskidu Ugovora na daljinu, a zbog čega Prodavatelj neće moći prodati proizvod kao nov, unaprijed se procjenjuje šteta na vrijednost 60 % plaćene maloprodajne cijene proizvoda. Prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava. Sva šteta koja prelazi ovaj iznos smatrat će se većim oštećenjem te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat sredstava.

Obrazac o jednostranom raskidu ugovora
 

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Pet direkt d. o. o. obvezuje se prilikom slanja narudžbe Kupcu poslati proizvod koji je neoštećen i u originalnom pakiranju kako je dobiven od proizvođača.

Ako Kupac utvrdi da kupljeni proizvod ima materijalni nedostatak može se obratiti Prodavatelju i reklamirati proizvod. Na Vaš prigovor odgovorit ćemo u roku od 15 dana te ako utvrdimo da nedostatak u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima (NN 126/21) postoji, otklonit ćemo nedostatke ili zamijeniti proizvod novim, a ako navedeno nije moguće, u cijelosti vratiti plaćeni iznos. Odobrit ćemo Vam povrat robe s uputama za povrat.

Sukladno čl. 401. Zakona o obveznim odnosima (NN 126/21), nedostaci postoje ako:

  • stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  • stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  • stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  • kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
  • stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari ( reklame, označavanje stvari i dr.),
  • ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje Ugovora o kupoprodaji,
  • ako je nepravilna montaža posljedica nedostatka u uputama za montažu.

MATERIJALNI NEDOSTACI ZA KOJE PRODAVATELJ ODGOVARA

Sukladno čl. 400. Zakona o obveznim odnosima (NN 126/21) vrijede sljedeće odredbe:

Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.

Prodavatelj je odgovoran i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke neovisno o tome je li ugovorom prenio ili se obvezao prenijeti Kupcu stvar u vlasništvo, a Kupac platio ili se obvezao platiti njezinu cijenu.

MATERIJALNI NEDOSTACI ZA KOJE PRODAVATELJ NE ODGOVARA

Sukladno čl. 402. Zakona o obveznim odnosima  (NN126/21) vrijede sljedeće odredbe:

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su oni u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.

Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati Kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao Kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.

PREGLED STVARI I VIDLJIVI NEDOSTACI

Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajen način pregledati čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti Prodavatelja u roku od 8 dana, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada. U slučaju kada je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana Kupac je dužan odmah priopćiti svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka Prodavatelju, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.

Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Prodavatelja o nedostatku ovlašten je:

1) zahtijevati od Prodavatelja uklanjanje nedostatka

2) zahtijevati od Prodavatelja predaju druge stvari bez nedostatka

3) zahtijevati razmjerno sniženje cijene

4) izjaviti da raskida ugovor.

U svakom od tih slučajeva Kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.

Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka Kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ukoliko bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka Prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za Kupca.

Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za Kupca.

Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako Prodavatelj nije uklonio nedostatak ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak u skladu s čl. 410., stavcima 2. i 3. ovoga Zakona, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju Prodavatelja da ga ukloni odnosno ako je Prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za Kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.

Kupac ima pravo uskratiti plaćanje bilo kojeg nepodmirenog dijela cijene sve dok Prodavatelj ne ispuni svoje obveze po osnovi odgovornosti za materijalne nedostatke.

Ako je nedostatak neznatan, Kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.

Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na Prodavatelju.

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi Prodavatelj.

GUBITAK PRAVA NA RASKID UGOVORA ZBOG NEDOSTATKA

Kupac gubi pravo na raskid Ugovora zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio.

OBRAZAC MATERIJALNOG NEDOSTATKA

IZVRŠENJE POVRATA PROIZVODA

Kupac je dužan vratiti proizvod kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen i u originalnom pakiranju, tj. trgovačkom pakiranju u kojem je roba i dostavljena, sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom.

Sve izravne troškove povrata proizvoda Kupac je dužan snositi sam. Proizvod Kupac vraća na adresu sjedišta Prodavatelja.

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom EU sporove vezane uz mrežnu kupnju moguće je riješiti uz pomoć platforme za online rješavanje sporova. Platforma za internetsko rješavanje sporova je ulazna točka koja europskim potrošačima i trgovcima omogućuje da riješe sporove oko domaće i prekogranične kupnje preko interneta. To se postiže upućivanjem sporova nacionalnim tijelima za alternativno rješavanje sporova koja su povezana s platformom i koja su države članice odabrale u skladu s kriterijima kvalitete. Platforma je višejezična, a na platformi je dostupna usluga prevođenja kao pomoć pri sporovima koji uključuju stranke iz različitih europskih zemalja.

Internetsko rješavanje sporova | Europska komisija (europa.eu)

IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA

Pet direkt d. o. o. primjenom pravila privatnosti uređuje pitanje zaštite osobnih podataka kao i privatnosti fizičkih osoba/Kupaca, korisnika naših usluga i dobavljača. Ovdje možete pronaći sve potrebne informacije o osobnim podacima naših korisnika/Kupaca koje obrađujemo, i to u svrhu ispunjavanja uvjeta sadržanih u Ugovoru o kupoprodaji, svrhu za koju se isti koriste i na koji se način prikupljaju te koja su prava korisnika/Kupca u vezi s obradom osobnih podataka.

Pet direkt d. o. o. se obvezuje štititi privatnost osobnih podataka Kupaca u smislu Opće uredbe o zaštiti podataka tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o Kupcima/Korisnicima, a koji su neophodni za ispunjavanje naših obveza iz Ugovora o kupoprodaji kao Prodavatelja prema Kupcu te će s istima postupati isključivo u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka i drugim primjenjivim propisima. Obvezujemo se u svakom trenutku pružiti Kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka i informirati ih o načinu korištenja istih, dajući im i mogućnost samostalnog izbora odluke žele li ili ne žele da se njihovo ime ukloni s liste koja se koristi u marketinške kampanje. Za sve navedene osobne podatke Pet direkt d. o. o. se obavezuje da ih neće neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnima trećim osobama, osim u svrhu ostvarivanja ugovornih obveza.

Za obradu osobnih podataka na mrežnim stranicama www.petdirekt.hr odgovoran je Pet direkt d. o. o., a u svojstvu voditelja zbirke osobnih podataka. Kontakt: info@petdirekt.hr. Podaci se prikupljaju u Republici Hrvatskoj.

U slučaju bilo kakvih upita u vezi postupaka obrade i zaštite osobnih podataka korisnik i/ili Kupac može se u bilo kojem trenutku obratiti pisanim putem na adresu: info@petdirekt.hr.

Svaki osobni podatak Kupca čuva se u tajnosti. Isti su dostupni jedino našim djelatnicima i to izričito u svrhu obavljanja i izvršenja ugovorne obveze. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Ako Kupac više ne želi da Prodavatelj na ikoji način obrađuje njegove podatke te zahtijeva brisanje osobnih podataka, mora nam to javiti putem elektroničke pošte na adresu info@petdiekt.hr.

Osobnim podacima smatraju se svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi. Pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.

Za postupanje u skladu s odredbama niže navedenog odgovoran je voditelj zbirke osobnih podataka.

Obrada podataka označava svaki postupak ili skup postupaka koji se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka, bilo automatiziranim bilo neautomatiziranim sredstvima kao što su prikupljanje, bilježenje, organizacija, strukturiranje, pohrana, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, obavljanje uvida, uporaba, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi način, usklađivanje ili kombiniranje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje.

Zbirka osobnih podataka je svaki strukturirani skup osobnih podataka koji je dostupan prema posebnim kriterijima, bilo centraliziranim, decentraliziranim ili raspršenim na funkcionalnom ili zemljopisnom temelju i bez obzira na to je li sadržan u računalnim bazama osobnih podataka ili se vodi primjenom drugih tehničkih pomagala ili ručno.

Voditelj zbirke osobnih podataka je fizička ili pravna osoba, državno ili drugo tijelo koje utvrđuje svrhu i način obrade osobnih podataka. Kada je svrha i način obrade propisan zakonom, istim se zakonom određuje i voditelj zbirke osobnih podataka. Voditelj obrade osobnih podataka: Pet direkt d. o. o.

Privola ispitanika je slobodno dano i izričito očitovanje volje ispitanika kojom on izražava svoju suglasnost s obradom njegovih osobnih podataka u određene svrhe.

Osobni podaci moraju se obrađivati pošteno i zakonito. Osobni podaci mogu se prikupljati u svrhu s kojom je ispitanik upoznat, koja je izričito navedena i u skladu sa zakonom i mogu se dalje obrađivati samo u svrhu u koju su prikupljeni, odnosno u svrhu koja je podudarna sa svrhom prikupljanja. Daljnja obrada osobnih podataka u povijesne, statističke ili znanstvene svrhe neće se smatrati nepodudarnom, pod uvjetom da se poduzmu odgovarajuće zaštitne mjere. Odgovarajuće mjere zaštite za osobne podatke koji se pohranjuju na duže razdoblje za povijesnu, statističku ili znanstvenu uporabu propisuju se posebnim zakonima

Osobni podaci moraju biti bitni za postizanje utvrđene svrhe i ne smiju se prikupljati u većem opsegu nego što je to nužno da bi se postigla utvrđena svrha. Osobni podaci moraju biti točni, potpuni i ažurni. U slučaju kada Kupac uskrati davanje bitnih podataka Prodavatelj neće biti u mogućnosti sklopiti Ugovor o kupoprodaji.

Osobni podaci moraju se čuvati u obliku koji dopušta identifikaciju ispitanika, ne duže no što je to potrebno za svrhu u koju se podaci prikupljaju ili dalje obrađuju.

Ograničavanje obrade podrazumijeva označivanje pohranjenih osobnih podataka s ciljem ograničavanja njihove obrade u budućnosti.

OSOBNI PODACI KOJE PRIKUPLJAMO I NJIHOVA SVRHA

Sve navedene osobne podatke prikupljamo ili na temelju privole Kupca ili na temelju legitimnog interesa ili kako bismo ispunili svoje obveze koje proizlaze iz važećih propisa Republike Hrvatske. Ako se obrada osobnih podataka temelji na privoli Kupca, isti ima pravo povući privolu u bilo kojem trenutku. O takvoj odluci možete nas obavijestiti pisanim putem na adresu elektroničke pošte: info@petdirekt.hr.

Identifikacijski podaci: osobno ime i prezime, datum rođenja, prebivalište (ulica, kućni broj, mjesto, poštanski broj, država).

Kontakt podaci: kontakt adresa za dostavu, ulica i kućni broj, mjesto, poštanski broj, država, telefonski broj, adresa elektroničke pošte.

Podaci o narudžbama Kupca: pojedinosti o narudžbi artikla, vrsta, količina, način naručivanja, način dostave i plaćanja, uključujući broj transakcijskog računa, podaci o reklamacijama.

Postavke korisničkog računa: detalji o korisničkom računu Kupca, postavke za newsletter, Program vjernosti, popisi za kupovinu i lista želja.

OSOBNI PODACI KOD POSTUPKA REGISTRACIJE/IZRADE KORISNIČKOG RAČUNA I IZRADE NARUDŽBE

Za izradu korisničkog računa obrađujemo podatke koje ste nam dali prilikom izrade Vašeg korisničkog računa a u vezi njegovog korištenja prilikom Vaših kupovina na našoj mrežnoj trgovini. Tada prikupljamo i obrađujemo sljedeće podatke: identifikacijske podatke, kontakt podatke, podatke nužne za potrebe izvršenja transkacije, podatke o narudžbama, informacije iz Programa vjernosti. Svrha u koju obrađujemo osobne podatke jest omogućavanje Kupcu korištenje svih usluga naše mrežne trgovine. Legitimnu osnovu za obradu Vaših osobnih podataka u ovom slučaju čini sklapanje i izvršenje uvjeta iz Ugovora o kupoprodaji te ponuda što bolje usluge sukladno kupovinama Kupca. U tom slučaju osnovu za obradu podataka čini naš legitiman interes kao pružatelja usluge.

Kod izrade korisničkog računa preporučujemo Kupcu da brine o svojoj ulaznoj lozinci za korisnički račun. Prilikom odabira kombinacija vodite računa o jačini lozinke. Istu se preporuča izmijeniti barem jednom godišnje.

OSOBNI PODACI KOD PRIJAVE NA NEWSLETTER

Ako ste se prijavili za primanje newslettera, tada obrađujemo osobne podatke koje ste nam dali prilikom prijave ili registracije na našu mrežnu stranicu te obrađujemo i prikupljamo adresu elektroničke pošte. Osobne podatke obrađujemo u svrhu dostavljanja newslettera Kupcu te slanja promidžbene obavijesti o našim proizvodima i uslugama naše mrežne trgovine. Legitimnu osnovu za obradu Vaših osobnih podataka u ovom slučaju čini primanje newslettera kao registrirani korisnik naše mrežne stranice, točnije privola Kupca koju nam je sam dao prilikom prijave na newsletter.

OSOBNI PODACI KOD PRISTUPA NAŠOJ MREŽNOJ STRANICI

U trenutku kada pristupite mrežnoj trgovini www.petdirekt.hr, obradit ćemo Vašu IP adresu koja se također smatra osobnim podatkom.

OSOBNI PODACI KOD UPITA/PRIGOVORA/POHVALA

Ako se Kupac obratio Prodavatelju zbog usluge prodaje proizvoda koji je od istoga kupio, tada obrađujemo sljedeće podatke: ime, prezime, telefon, adresa elektroničke pošte, datum kupovine, razlog obraćanja, sažetak upita/prigovora/pohvale. Ove osobne podatke obrađujemo kako bismo mogli odgovoriti na Vaš upit/prigovor/pohvalu. Legitimnu osnovu za obradu Vaših osobnih podataka u ovom slučaju čini mogućnost našeg odgovora na upit/zahtjev/prigovor/pohvalu, kako bismo kao Prodavatelj mogli pratiti zadovoljstvo Kupca pruženom uslugom ili kako bismo mogli ispuniti svoju zakonsku obvezu (čuvanje prigovora potrošača).

OSOBNI PODACI KOD JEDNOSTRANOG RASKIDA UGOVORA/POVRATA

Prikupljamo Vaše ime, prezime, osobni identifikacijski broj, adresu, podatke o računu i iznosu kupnje, ovisno o odabranom načinu plaćanja.

VREMENSKO TRAJANJE ČUVANJA I OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Ovisno o svrsi prikupljanja i pravnoj osnovi, Pet direkt d. o. o. se obvezuje da neće čuvati osobne podatke Kupaca dulje od razdoblja za koje su podaci potrebni kako bi se ispunila svrha njihovog korištenja, osim u iznimnim slučajevima kada je zakonom propisan duži rok čuvanja podataka (npr. podaci vezani uz jednostrani raskid ugovora i prigovori potrošača moraju se čuvati godinu dana, podaci vezani uz ostvarivanje prava na zaštitu privatnosti čuvaju se trajno, podaci o računima moraju se čuvati 10 godina).

PRAVO KUPCA/KORISNIKA NA PRISTUP OSOBNIM PODACIMA I NJIHOV ISPRAVAK

Prodavatelj se u svakom trenutku obvezuje omogućiti Kupcu/korisniku pristup osobnim podacima koje o njemu obrađuje ako mu se podnese takav zahtjev u pisanom obliku putem pretinca elektroničke pošte. Kupac ima pravo informirati se o svrsi obrade i o vremenskom razdoblju obrade osobnih podataka. Prodavatelj mora omogućiti Kupcu ispravak netočnih podataka kada se utvrdi da prikupljeni podaci nisu točni ili je došlo do njihove promjene.

PRAVO NA OGRANIČENJE OBRADE PODATAKA

Kupcu se obvezujemo osigurati ograničenje obrade podataka u slučaju da isti osporava točnost osobnih podataka, ako se utvrdi da je obrada osobnih podataka nezakonita a Kupac se protivi brisanju podataka te umjesto toga traži ograničenje njihove obrade. U slučaju kada osobni podaci više nisu potrebni za potrebe obrade, ali Kupac traži podatke za ostvarenje pravnih zahtjeva, kao i u slučaju kada Kupac uloži prigovor na obradu osobnih podataka na temelju legitimnog interesa tvrtke, uključujući i izradu korisničkog profila kupca.

PRAVO NA BRISANJE OSOBNIH PODATAKA

Prodavatelj se obvezuje omogućiti Kupcu/korisniku pristup osobnim podacima koje obrađuje o njemu, ispravak netočnih osobnih podataka, brisanje osobnih podataka ili ograničenje obrade istih, upoznati Kupca s mogućnošću prigovora na obradu osobnih podataka te prava na prenosivost podataka a na temelju podnesenog pisanog zahtjeva Kupca upućenog prema Prodavatelju.

KADA SE BRIŠU OSOBNI PODACI

Kada osobni podaci više nisu nužni za ispunjenje svrhe obrade, kada Kupac povuče privolu kao pravni temelj za obradu podataka, kada Kupac uloži prigovor na obradu, kada su osobni podaci nezakonito obrađeni, kada se osobni podaci moraju brisati radi ispunjenja pravnih obveza iz prava EU ili pravne države članice kojem podliježe voditelj obrade podataka.

KADA KUPAC IMA PRAVO ULOŽITI PRIGOVOR

Kupac ima pravo uložiti prigovor na obradu osobnih podataka koji se odnose na njega ako se podaci obrađuju za potrebe legitimnog interesa voditelja obrade. U tom slučaju tvrtka će kao voditelj obrade prestati obrađivati osobne podatke, osim ako dokaže da postoje uvjerljivi legitimni razlozi za obradu osobnih podataka u odnosu na prava Kupca, odnosno u slučaju kada obrada podataka služi radi postavljanja, ostvarivanja ili obrade pravnih zahtjeva.

PRIVOLA O KORIŠTENJU OSOBNIH PODATAKA

  Uvjeti - Sve